loading...

Εμένα η εφηβεία δε θα φύγει ποτέ από μέσα μου…

SHARE:

Όχι ρε φίλε, δε μεγάλωσα ποτέ. Κι ούτε και πρόκειται. Λέω να παραμείνω έφηβος ως τα βαθιά, ημερολογιακά γεράματα. Θα είμαι ο έφηβος με τ...

Όχι ρε φίλε, δε μεγάλωσα ποτέ. Κι ούτε και πρόκειται. Λέω να παραμείνω έφηβος ως τα βαθιά, ημερολογιακά γεράματα. Θα είμαι ο έφηβος με τα άσπρα μαλλιά και τη λευκή συνείδηση.
Θα γελώ σαν παιδί και η καρδιά μου, αν και πολυχειρισμένη από τα χρόνια, θα χτυπά συνειδητά. Θα χτυπά γιατί το θέλει κι όχι γιατί πρέπει.
Δε μεγαλώνω, πως το λένε. Θα μετρώ τα βήματά μου μέχρι τις σκάλες του μετρό, θα τραγουδώ εκείνους τους σκοπούς που τόσο μ’αρέσουν, θα ντύνομαι όπως θέλω κι όχι όπως πρέπει. Έτσι γιατί μπορώ κι ας είναι ανούσια όλα αυτά…

Δε θα υποταχθώ σε εκείνα τα πρέπει της κοινωνίας. Δε θα ανεχθώ εκείνα τα πρέπει που εξοντώνουν τις ψυχές, που καταρρακώνουν κι αγχώνουν τις καρδιές.

Αποφάσισα πως δε θα φωλιάσει μέσα μου κανένα άγχος. Μόνο η θέληση για ζωή θα υπάρχει. Και θα παλεύω γι’αυτή με όλες μου τις δυνάμεις. Με σθένος, με όρεξη, με χαμόγελο.

Θα μείνω εκείνος ο έφηβος με το σκισμένο τζιν και τα ανάκατα μαλλιά κι ας μου φωνάζουν τα φορέσω το κοστούμι που έραψαν στα μέτρα τους. Δε με παίρνει να ζορίζομαι με κουστουμιές, πώς αλλιώς να το θέσω;

Κι αφού δε θέλω να ζορίζομαι, δε θα το κάνω. Τουλάχιστον όχι όταν μπορώ να το αποφύγω, γιατί ακόμη και οι έφηβοι τα περνάνε τα ζόρια τους…

Ξέρω, έτσι που με διαβάζεις, εσύ ο υποταγμένος, κουνάς ειρωνικά το κεφάλι σου. Σκέφτεσαι ότι είναι θέμα χρόνου να μπω στα γνωστά καλούπια που η ζωή, αργά ή γρήγορα μας βάζει όλους. 

Καλούπια που δεν αργούν να γίνουν καζάνια και να αρχίσουν να βράζουν με μένα μέσα. Κι ύστερα να λες πως όντως όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.

Αμ δε! Τέτοιο χατήρι δε στο κάνω που να χτυπιέσαι. Έφηβος ρε, ξέρεις από αδάμαστο πνεύμα; Θυμάσαι; Ή υποτάχθηκες τόσο που ξέχασες πως είναι να λες και κανένα όχι που και που; Ξέχασες πως είναι να παλεύεις για όσα ονειρεύτηκες. Και το κυριότερο από όλα ξέχασες να ονειρεύεσαι.

Λες πως ζεις. Αλλά δε ζεις. Κι εγώ δε θέλω να γίνω σαν κι εσένα. Κι ας λένε ότι είναι δύσκολο. Θα το παλέψω. Γιατί μπορεί να φορτώνουν χίλια δυο κουσούρια στην εφηβεία, αλλά το βασικό καλό της δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς.

Ξέρει να κάνει όνειρα και να παλεύει ασυμβίβαστα για αυτά. Κι αυτό, όσο να πεις, σε έναν κόσμο που χώθηκε ως το λαιμό στους συμβιβασμούς είναι κάτι. Ή μήπως δε συμφωνείς;

Της Στεύης Τσούτση.


COMMENTS

loading...
Όνομα

ΑΝΤΡΑΣ,123,ΑΣΤΕΙΑ,21,ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ,663,ΓΥΝΑΙΚΑ,1012,ΔΙΑΙΤΑ,220,ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ,335,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,334,ΜΟΔΑ,258,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ,3,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,233,ΣΧΕΣΕΙΣ,661,ΤΑΤΟΥΑΖ,53,ΥΓΕΙΑ,190,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,142,SHOWBIZ,743,TOP,25,
ltr
item
HASHTAG - Uncovered News - ΓΥΝΑΙΚΑ - ΑΝΤΡΑΣ - ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΝΤΑΓΕΣ - ΔΙΑΙΤΑ - ΜΟΔΑ - ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ: Εμένα η εφηβεία δε θα φύγει ποτέ από μέσα μου…
Εμένα η εφηβεία δε θα φύγει ποτέ από μέσα μου…
http://www.anapnoes.gr/wp-content/uploads/2016/11/teenage-brain_custom-c9a9e5062df2b50530ee89c3084eae77bd6736fb-s900-c85-900x640.jpg
HASHTAG - Uncovered News - ΓΥΝΑΙΚΑ - ΑΝΤΡΑΣ - ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΝΤΑΓΕΣ - ΔΙΑΙΤΑ - ΜΟΔΑ - ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ
http://hashtag247.blogspot.com/2016/11/blog-post_214.html
http://hashtag247.blogspot.com/
http://hashtag247.blogspot.com/
http://hashtag247.blogspot.com/2016/11/blog-post_214.html
true
7379889875920823258
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy