loading...

Σ’ αγαπώ κι ας μη σε γνώρισα ακόμη

SHARE:

Το είδωλό μου στον καθρέπτη δείχνει αλλιώτικο. Παρατηρώ τις αλλαγές στο σώμα μου και χαμογελώ. Είναι η πρώτη φορά που δε με μοιάζει αν έ...

Το είδωλό μου στον καθρέπτη δείχνει αλλιώτικο. Παρατηρώ τις αλλαγές στο σώμα μου και χαμογελώ. Είναι η πρώτη φορά που δε με μοιάζει αν έχω πάρει βάρος. Είσαι αυτό το ανθρωπάκι που κινείται μέσα μου. Ένα πλάσμα που τρέφεται από τη δική μου σάρκα και μεγαλώνει στο δικό μου σώμα. Δυο αλληλένδετα κομμάτια που αναπνέουν τον ίδιο αέρα.Είμαστε ένα.
Σου δίνω ζωή κι εσύ με τη σειρά σου αλλάζεις τη δική μου. Της δίνεις νέο νόημα, αξία και ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα ευθύνης.

Ψηλαφίζω την κοιλιά μου κι ακολουθώ τον ρυθμό σου. Με τα μάτια κλειστά σε φαντάζομαι. Είσαι μωρό στην αγκαλιά μου, ακούω το κλάμα σου, σου ψιθυρίζω γλυκά λόγια για να ηρεμήσεις. 

Αργότερα έχεις στον ώμο την τσάντα με τα βιβλία σου ενώ πιο μετά αναγνωρίζω στο ύφος σου τα πρώτα ερωτικά σκιρτήματα. Κάθομαι σε μια μεγάλη αμφιθεατρική αίθουσα και σε καμαρώνω που κρατάς το πολυπόθητο πτυχίο σου. Δακρύζω μόλις το βλέμμα σου συναντά το δικό μου. Νιώθω σαν να μου λες «παραμένεις πάντα η πρώτη μου αγάπη».

Είναι και μέρες που με πιάνει ανησυχία. Δεν θέλω κανείς να σε πληγώσει ή να σου φερθεί άδικα. Εύχομαι να μπορώ πάντα να στεγνώνω το δάκρυ σου, να παίρνω τις αγωνίες σου, να διώχνω τα άγχη σου.

Περιμένω τη μέρα που θα σε δω, που θα με κοιτάξεις κι αυτή η στιγμή θα μείνει αναλλοίωτη στη μνήμη μου. Θα τη θυμάμαι ως τα βαθιά μου γεράματα και θα συγκινούμαι όταν τη διηγούμαι.
Σε αναμένω. Μετρώ τις μέρες ώσπου να σε συναντήσω. Σ’ αγαπώ κι ας μη σε γνώρισα ακόμη.

Της Έλενας Σαλιγκάρα.


COMMENTS

loading...
Όνομα

ΑΝΤΡΑΣ,123,ΑΣΤΕΙΑ,21,ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ,663,ΓΥΝΑΙΚΑ,1012,ΔΙΑΙΤΑ,220,ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ,335,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,334,ΜΟΔΑ,258,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ,3,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,233,ΣΧΕΣΕΙΣ,661,ΤΑΤΟΥΑΖ,53,ΥΓΕΙΑ,190,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,142,SHOWBIZ,743,TOP,25,
ltr
item
HASHTAG - Uncovered News - ΓΥΝΑΙΚΑ - ΑΝΤΡΑΣ - ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΝΤΑΓΕΣ - ΔΙΑΙΤΑ - ΜΟΔΑ - ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ: Σ’ αγαπώ κι ας μη σε γνώρισα ακόμη
Σ’ αγαπώ κι ας μη σε γνώρισα ακόμη
http://www.anapnoes.gr/wp-content/uploads/2016/10/photo_6760_850567.jpg
HASHTAG - Uncovered News - ΓΥΝΑΙΚΑ - ΑΝΤΡΑΣ - ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΝΤΑΓΕΣ - ΔΙΑΙΤΑ - ΜΟΔΑ - ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ
http://hashtag247.blogspot.com/2016/11/blog-post_625.html
http://hashtag247.blogspot.com/
http://hashtag247.blogspot.com/
http://hashtag247.blogspot.com/2016/11/blog-post_625.html
true
7379889875920823258
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy